Afterdeath

 

Authors
Zamora Flores, Ricardo David
Format
BachelorThesis
Status
publishedVersion
Description

This project relates the production process for the development of the videogame prototype “Afterdeath”. Through this book, the production stages are detailed balancing 3D art and programming. The evolution of the character design trough the pre-production of the artistic project is explained below, which provides the necessary information to sculpt and texturize the characters in 3D with a semi-realistic style...
Este proyecto relata el proceso de producción para el desarrollo del prototipo de videojuego “Afterdeath”. Mediante este libro se detallan las etapas de producción que balanza arte 3D y programación. A continuación se explica la evolución del diseño de personajes a través de la pre producción del proyecto artístico, el cual provee de información necesaria para esculpir y texturizar los personajes en 3D con un estilo semi realista...

Publication Year
2018
Language
spa
Topic
Videojuegos -- Producción -- Tesis y disertaciones académicas.
Caricaturas y dibujos animados -- Técnicas digitales.
Dibujo por computador.
Bellas artes
Dibujo
Repository
Repositorio Universidad San Francisco de Quito
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http://repositorio.usfq.edu.ec/handle/23000/7830
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/