Campañas de comunicación interna y global para la empresa Kamay Solutions

 

Authors
Barahona Navia, Ana Gabriela
Format
BachelorThesis
Status
publishedVersion
Description

The present work aims to analyze the importance of the concepts and theoretical approaches that help the understanding about communication, its environment, its practice and its knowledge in order to determine the correct application within a business system. For the fulfillment of these purposes, I started with a bibliographic review began to theoretically determine the use and application of organizational communication within companies. Then, it continues with the qualitative conceptualization of communication, its classification, referent and complementary contents, in order to expand knowledge, and resolve doubts that relate to society, individuals, culture and organisms...
El presente trabajo pretende analizar la importancia de los conceptos y planteamientos teóricos que ayudan a la comprensión sobre la comunicación, su entorno, su práctica y el conocimiento con el fin de determinar la aplicación correcta dentro de un sistema empresarial. Para el cumplimiento de estos propósitos se inició con una revisión bibliográfica para determinar teóricamente el uso y aplicación de la Comunicación Organizacional dentro de las empresas...

Publication Year
2020
Language
spa
Topic
Comunicación organizacional -- Tesis y disertaciones académicas
Relaciones públicas
Ciencias sociales
Administración
Repository
Repositorio Universidad San Francisco de Quito
Get full text
http://repositorio.usfq.edu.ec/handle/23000/9222
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/